Ziekenhuis Activa Management
Activa en apparatuur in de juiste hoeveelheden op de locatie waar deze worden verwacht, draagt bij aan een prettige werksfeer en overheadkosten worden verminderd
Hoe werkt het?
Het ervaren personeel van RGIS registreert activagegevens op locatie en biedt een nauwkeurig overzicht van de aanwezige vaste activa.
Nieuw
RGIS maakt indien nodig een nieuw activaregister
Combineren
importeer nieuwe activa in een bestaand activaregister
Identificeer
barcodes plaatsen op activa in het hele ziekenhuis
Ondersteuning
alle apparatuur en IT-ondersteuning wordt geleverd door RGIS
Informatie
barcodes om details van de activa te zien
Overheadkosten
identificeer onderbenutte of overtollige activa
Specifiek
pas het vermogensbeheer aan naar wens
Rapporten
kunnen worden afgedrukt of geëxporteerd naar verschillende beheersystemen
Toegang
een Cloud gebaseerd volgsysteem voor klinische controles
Waarom RGIS?
Omdat wij de specialisten in de gezondheidszorg zijn die uw behoeften op het gebied van vermogensbeheer begrijpen. RGIS geeft u de mogelijkheid om precies te identificeren welke activa u heeft.
- Als u inzicht heeft op welke locatie de activa zich bevinden, wordt het aantal dubbele bestellingen verminderd en worden de overheadkosten verlaagd
- Door teams in heel Nederland kan RGIS voor alle ziekenhuizen van het land een activaregistratie verzorgen.
- Nauwkeurige activagegevens waarop u kunt vertrouwen
- RGIS werkt volledig transparant voor, tijdens en na activaprojecten
- Onbevooroordeelde resultaten van een betrouwbare derde partij
Wilt u meer informatie? Neem contact met ons op op om een vrijblijvend bezoek te plannen.